söndag 13 november 2011

kärleksförklaring till favorit klänningar.


Jag är en riktigt klänningälskare. Och min stora passion är Odd Mollys skira och otroligt vackra klänningar. Därför jag älskar dem är all dess detaljer, men ändå dess enkelhet. De underbara materialen. Hur klänningarna sitter på kroppen och varsamt följer alla kurvor på min kropp. Jag kan gå i timtals i butiker som säljer Odd Molly, drömma hur jag går på restaurang i klänningarna, hur jag är kär i klänningarna, Hur jag promenerar längs stigen i klänningarna.

Men framförallt hur jag känner mig vacker i klänningarna, För det gör man verkligen i Odd Molly.



I veckan väntas det paket men skira och vackra kläder. Även om skönhet ska komma inifrån så ska den också komma utifrån. Men bara om jag känner mig vacker i det jag bär. För det är då jag är vacker på riktigt. Jag tror faktiskt att man kan köpa till materiella ting för att känna sig så vacker som man ska känna sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar