fredag 9 december 2011

kärleksförklaring till att förälska sig i tv-shop


Jag har blivit frälst i hår djungeln, Mamma beställde hem varor från WEN, för ett par månader sen. Jag provade och blev frälst och då menar jag frälst. Att det dessutom är naturliga produkter som inte innehåller några konstigheter som till exempel paranben och annat som andra schampon innehåller. 

Och..

Titta du sparar 595 kronor. det är ju ett fantastiskt erbjudande, man bara måste ju. Håret blir så vackert, lent och mjukt. Och man får varorna hemskickade till sig sen var tredje, eller var fjärde eller var - vilken månad du väljer. Perfekt enligt mina ögon, riktigt vackert. 

Jag tycker hur som hellst att ni borde kika in och prova, det finns billigare varianter. Du kommer inte ångra dig, och om du ångrar dig så får du lämna tillbaka flaskorna och få pengarna tillbaka även om allt är slut, inom 60 dagar. det är ju helt fantastiskt? En fin julklapp dessutom.

"WEN® Cleansing Conditioner har tagits fram för att vårda och ge ny näring åt ditt hår utan att använda laurylsulfater och rengöringsmedel som finns i många vanliga schampon.
Med WEN® kan du rengöra ditt hår utan att avlägsna dess naturliga oljor, styrka och glans.
WEN® hårvårdssystem innehåller noga utvalda örter och andra naturliga ingredienser som gör håret glansigt och följsamt samt hjälper till att bevara färg och fukt."


Och 


Dessutom är flaskorna otroligt snygga och rustika. Passar mig perfekt, bra och snyggt det blir ju inte bättre. Oh detta är verkligen fin fint. Mitt badrum kommer bli super snyggt med dessa produkter och mina andra fina goddoftande från lilla bruket. 


Så nu är det bara att kika in på WEN's hemsida. Ni kommer inte ångra er, det lovar jag er.

1 kommentar:

  1. Själv använder jag Redken till mitt självlockiga hår:)
    Vill önska dig en riktigt fin helg fina du:) stor kram kommer här..kram :))

    SvaraRadera