måndag 18 juli 2011

kärleksförklaring till att klara en depression.

Jag har råkat ut för en depression, men jag ska ta mig tillbaka det ska jag tamefan i mig göra. jag ska bli lycklig, jag ska njuta av varje minut av mitt liv, jag ska nå dit på ett eller annat sätt. du kan få följa med, men bara om du vill, men jag bjuder in dig, välkommen med på min resa att må bra, bättre, bäst! jag har lite planer. men jag behöver professionell hjälp med och det ska jag få, i morgon. idag har jag bara sovit, sovit och inte levt, vaken zombi, ja livet har inte gått med mig hand i hand idag. men jag ska ska bli kär, kär i livet. det ska jag. varsågod att stig på, välkommen in i stugan sätt dig ner och ta det lugnt, det här kommer gå bra Sara, jag ska hålla din hand, men kom in i min stuga först så pratar vi!

1 kommentar:

  1. Att gå igenom en "resa" är inte lätt, men du kommer komma fram och vid hållplatsen kommer livet stå!Jag finns här brevid dig..Du är inte ensam,även fast det känns så!Lova mig att sjunga varje dag,och tvinga dig själv att le! Stora kramen..

    SvaraRadera