onsdag 27 juli 2011

kärleksförklaring till skåneland

Skåneland är fantastiskt, idag har jag klättrat i plommonträdet, ätit några plommon när jag satt där på en gren och filosofera. en promenad ner till havet där jag samla lite snäckor. jag var på en buktik i Malmö den var fantastisk, jag handla till Raw food, jag skulle strikt äta, men när jag var i havet och bara tittade på öresundsbron och följde den med blicken till Danmark så fick jag en snille blixt. Jag ska inte sätta mig själv i tyglar, jag ska äta vad jag vill men hitta en balans i livet där jag kan njuta av goda saker men inte proppa i mig som jag gör och har gjort.. Men jag vill bo i Skåne, jag vill bo i Malmö, vid havet. det är så vackert här, som att vara utomlands men som att ändå vara i Sverige, förstår ni? Imorgon ska jag nog in till Malmö en sväng, kanske till Skanör? vi får se vart dagen tar oss. det blir iaf ett kvälls dopp det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar