lördag 16 juli 2011

kärleksförklaring till Odd Molly höst och vinter 2011.

Jag är mållös, vilken kollektion som Odd Molly har skapat, jag är helt tafatt, shit pomfritt. Här kommer mina favoriter, det blir ett långt inlägg för det är mycket som föll mig i smaken, jag behöver ett extra jobb om jag ska ha råd med allt detta. ojoj säger jag bara, Per WOW, ni andra WOW.


Den är vacker, den kommer ju från pre-fall.


Denna klänning är ljuvlig, dessa två färger är underbara, den röda med men det gick aldrig i produktion:(


Denna kombination är så vacker.. Jag älskar den.


Bra bas kläder som kan kombineras och användas till allt. bör jag införskaffa mig.



                                      

Detta myser jag gärna runt i tidiga höst och vinter mornar eller efter jobbet med en kopp te i handen.


Denna skulle jag bära på julafton tyckte min fina kusin, och det har hon kanske inte alls fel i öven om julafton känns lite avlägset nu, men det säger bara smack. skulle matcha med denna kofta till för att få till en mysig stil till. 




Denna kombination är ju med ljuvlig.



Denna outfit skulle jag gärna bära en kylig höstdag. så vacker, skulle kunna matcha den med en lovely Knit eller en annan vacker kofta som odd molly har massor av.




Två ljuvliga jackor som jag gärna ägde båda, dock tror jag att fårskinns jackan kostar en hel förmögenhet, men drömma ska man.



Jag älskar Lovely Knit, och jag tror Odd Molly aldrig har fått ihop såhär många bra färgkombinationer i en och samma kollektion, underbara. dressad men gosig på samma gång.


armvärmare, en vacker assecoar. fina färgkombinationer.


ljuvliga strumpor i ljuvliga färgkombinationer. vill ju gärna äga alla.


två ljuvliga tunikor.


är inte detta en ljuvlig klänning, jag vill äga båda färgerna. tror det är en klänning man alltid vill ha på sig. och känner sig vacker i när man bär den.





Dessa kläder och grejer är ju bara för mysiga! jag vill bara äga dessa i vinter, de skulle värma fint. Oh jag längtar faktiskt efter hösten och vintern, jag tycker det är mysiga årstider. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar