fredag 15 juli 2011

Kärleksförklaring till Raw Food.

Jag vaknade upp en morgon i torpet i Småland och kände att jag kan inte fortsätta leva såhär. osunt, olyckligt, och ohälsosamt. jag läste böcker om GI, LCHIF, Viktväktarna, men det som jag fastnade för var Raw food, människor som jag läst om, sett, det strålar om dem, dem ser lyckliga ut, kanske är det ett skal dem lägger på och säljer kosten och livsstilen jävligt skickligt eller så är dem faktiskt det. jag skriver alltid att jag älskar att utföra Yoga, det är bullshit, jag vill gilla att utföra Yoga, jag utför inte ens någon jävla Yoga, men jag tror att jag skulle må bra av det. Många kilon för mycket bär jag på och får ett astma anfall av att gå upp för trappen, jag vill inte leva så, jag vill sväva upp för trappen. Jag vill ha energi och glädje allt känns så tillgjort i min vardag, jag tror inte att någon dunder kur av mat kan hjälpa mig hela vägen men i samarbete med arbete med mig själv så tror jag att jag kommer super jävla lycklig. jag ringde en terapeut för jag har massa jävla ilska inom mig mot min barndom, mot människor omkring mig, men jag har också en jävla massa kärlek att dela med mig av. jag har ringt min läkare för hjälp med vikten,  jag har bokat healing och annsiktsbehandling, jag behöver en radikal förändring, jag behöver en lägenhet ett eget nästa där jag kan koka, mixa, testa allt detta för att nå ett lyckligare liv, men det gör man ju tyvärr inte över en pissekvart, men jag jobbar stenhårt det ska ni veta för jag ska förändra, förändra stort! Jag måste hitta en yoga studio en mysig än hellst i ett gathörn som inte ser mycket för världen ut. pilates också kanske man ska ta i ett naffs. Nej nu människor börjar vi nu kör vi Raw Food, Yoga, Meditation, Healing, Samtalsterapi, Läkare, Annsikte. R U B B E T.. Häng med vettja det kommer nog bli intressant, skratt genom tårar och sol genom regn. allt på en och samma gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar