lördag 12 november 2011

kärleksförklaring till att unna sig själv.



Jag tycker att man ska unna sig mycket, eller ge sig själv något för att man klarat något som tycker är jobbigt. Denna lördag unnade jag mig lite fattigmans kulor från min absoluta favorit butik Mathilde


jag unnade mig dessa för att jag i veckan tog ett stort beslut angående framtiden.


Men också att jag hållit rummet så otroligt vackert och fint. Jag tyckte att dessa kulor behövdes nu inför advent och allt. Jag känner mig otroligt värd dem och det är en gåva att känna.


3 kommentarer:

  1. klart att du ska unna dig:)) Ha en härlig söndag fina du:)) kram..

    SvaraRadera
  2. Ååhh så mysigt! Nu kommer jag i julstämning :). Älskar november månad...mörk, lugn och så tyst!

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort <3
    Själv har jag plockat in en liten adventsgran idag, o hängt i några små hjärtan av fattigmanssilver--det gäller att börja i tid, så man hinner njuta;)
    Kram fia

    SvaraRadera