onsdag 10 augusti 2011

kärleksförklaring till renoveringsobjekt.









Ja ni, jag vill ha ett totalt renovering objekt, börja om från början börja om på nytt som man kan säga. Jag ska göra allt själv, jag ska svettas, gråtas, skratta och känna - detta gör jag för jävla bra! Jag vill sätta min prägel på huset det ska andas jag och han! jag har hittat lite av en dröm, i Skåne (såklart!) Oh vad jag önskade att jag var färdigutbildad och hade en käraste, men jag ska inte stressa jag är här och nu, nu, jag ska börja studera men det tar den tid det tar, jag får inte stressa och blir irriterad, jag har för bråttom, nu är jag här, så länge så flyttar jag och renoverar i tankarna tills dess att jag står där med nycklarna i hand till mitt renoveringsobjekt, glad och nöjd men framför allt full av förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar