måndag 8 augusti 2011

kärleksförklaring till framtida mål!

Jag tänkte jag skulle delge mig med mina framtida planer. Jag tycker det är kul att skriva och sätta upp mål, drömma och små planera. Jag ska göra mycket med mitt liv.

Utbildning och jobb:
Jag ska börja plugga till lärare våren 2012. Samtidigt ska jag jobba kvar på mitt nuvarande jobb. 
När jag är klar med min lärarutbildning så ska jag utbilda mig till specialpedagog.
slut destination ska bli att handleda andra inom TBA, drömmer om att åka runt och föreläsa och hålla i små utbildningar på olika skolor.


Ekonomi:
Jag ska tjäna minst 30.000 som lärare, som handledare ska jag tjäna minst 40.000. Jag tycker att arbetet ska visa sig på lönelappen! Jag vill kunna handla det jag vill ha! 


Boende och familj:
Jag vill ha en stor familj, en man jag älskar och som älskar mig. Vi bor i ett hus i Stockholm eller Malmö, jag inreder och fixar om gamla möbler till min egen tutch, vårt hem är med i flera flera inredningstidningar, vårt hem är vår trygga oas. Vi har ett landställe i Småland, ett litet torp vid en sjö. 


Hälsa:
Jag tränar och håller mig iform, promenerar med hunden dagligen. tränar pass så som Yoga, Pilates, body pump med mera. Familjen tar promenader på helgerna och har fika med oss, vi är mycket ute och det gynnar vår hälsa! Vi äter hälsosamt men vi unnar oss på helgerna! Vi har en fin balans i vardagen vad gäller kost och träning. 


Har ni framtidsplaner? Hur ser dem ut? berätta för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar