söndag 4 december 2011

kärleksförklaring till välmående.


I dag tog jag en tur till mitt framtida stammisställe. Länna Möbler. Dem hade ett otroligt mysigt café bland all vacker inredning. med rustika mackor, nybakta bullar, lussekatter, Kusmi thé. Jag andades in alla juldofter, kände och klämde den vackra inredningen och älskade stunden jag tillbringade där.


Med mig hem fick jag doftljus, i en mörkvanilj doft. Jag blev totalt förälskad. Den finaste av pumptvålar med en doft av kardemumma, kanel och mandarin. härligt julig och ljuvlig. Jag fick också med mig en annsiktsolja innehållande jojobaolja, jag har hunnit prova den och min hud blev fantastisk len och mjuk. Allt detta från det ekologiska svenska märket Lilla bruket. jag blev tipsad av den otroligt vackra och fina Emma som bloggar på attvaranågonsfru.

men.

En sak till hängde med hem. men denna vackra sak (från samma märke) är värd ett eget inlägg. Många långa fikastunder kommer det att bli på fina Länna möbler i just Länna. Många koppar kusmi thé.  Många fina och innerliga samtal, djupa som ytliga. 

Ha en fantastisk andra advent.
All kärlek till er.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar