söndag 11 december 2011

kärleksförklaring till garden trädgårdscafé.

Vilken dunder mega fin helg det har varit. Jag har varit så rofylld, så glad, så inspirerad. Massor av iiih, aaah, ooh, ååhh, JaAa känslor i kroppen. Oh det känns så fint och så 
j-vlans bra. 

det börja med..

Att jag i fredags små smsa med en människa jag tror jag kommer tycka väldigt mycket om i framtiden, jag tror det, jag känner det. Sen i lördags åkte till sollentuna centrum och förälskade mig där i den härliga atmospfären. Jag gick in på gardens trädgårdscafé. Jag vatt helt tafatt, helt glad och lycklig. Det va som att åka långt ut på landet och vara i en liten mysig gårdsbutik med - massa - gotti - café. iiiih alltså, käre gud så mysigt. Jag smaska i mig en surdegsfralla med hemgjord räksallad. mums fillibabba. den godaste fralla jag någonsin ätit ska jag få be att tala om, jag ville inte att den skulle ta slut. men tänk gårdsbutik mitt i stora centrum. 

iiihhh.

Jag fylls av iver att jag ska berätta för er vad jag gjort. Håll i er. 

ett..

två..

tre..

*trumvirvel* Jag har bokat en biljett till finaste Emma, vackraste Emmas bloggevent i Februari, jag är så attans glad ända in i hjärteroten ska ni veta. Tåg är bokat och imorgon ska jag boka hotell, eller kanske ikväll jag kan inte bärga mig. iihh jag är så lycklig att jag ska få träffa massa fina och vackra och inspirerande kvinnor. Wow alltså det kommer bli 2012 upplevelse, något man aldrig kommer att glömma jag lovar er, och ni ska få hänga med, Ni ska få hänga med på förberedelserna med, det finns en del för mig att ordna, jag vill att detta ska bli perfekt - Det kommer bli perfekt. 

Detta kommer bli bra.

Och nu ska ni kolla in alla fina bilder jag knäppte med min fina Ajjphone.  Och ni, livet är vackert. 








Ha det fint käraste vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar