tisdag 8 november 2011

kärleksförklaring till killar som Ernst.


En liten minigran tillsammans med Ernst är en super kombination. Det bara doftar härligt och det är härligt att titta på. 
                        
                                                     Såja.

Jag drömmer om att en gång gifta mig med en man som Ernst. Som är sådär äkta lycklig. Händig. Redig. Snygg. Mysig. Barfota. Och alldeles alldeles underbar. Jag tror att han är bra på att visa Kärlek och känslor. 

Och.

Jag älskar att sitta framför brasan med tjocka sockor invirad i filtar och en kopp te. Jag älskar att vara händig och skapa. Jag älskar att vara kreativ. Men jag vill göra det tillsammans med någon. Gå hand i hand barfota i gruset på sommaren och pulserande i snön på vintern med någon. 

Och det kommer jag.
För jag tror på kärleken.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar