måndag 1 augusti 2011

kärleksförklaring till kantarell macka.


Till kvällsmål blev det smörstekta kantareller på mörkt pumpa bröd. Till det blåbärs thé ur min mateus kopp. Jag bjöd över en fin kollega på fredag, jag ska skämma bort oss med god mat. Jag tänkte på det där med hur viktigt det är att ha fina vänner omkring sig, även om man ska klarar sig själv, vara stark i sig själv måste man ha någon i alla fall att kunna dela saker med, man behöver inte ses varje dag inte heller prata man behöver bara veta att man finns för varandra om det behövs. på Onsdag börjar jag jobba det känns väldigt väldigt bra, jag saknar jobbet. Där har jag massa fin fina vänner och massa fin fina elever. Nu ligger jag skönt i soffan  i soffan med thé koppen på magen och ska vid 21.30 kolla på smekmånaden. I dag har dagen känts bra! 

puss på er nos vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar