torsdag 4 augusti 2011

kärleksförklaring till fina butiker.










I dag tog vi en tur in till stan och NK samt Mathilde. Jag gick runt och kände på alla fina och skira material, fantiserade om hur jag promenerar med de fina kläderna på gatorna. Hur de underbara färgerna sitter matchar mig perfekt. Jag älskar de murriga färgerna och stilen det är på Hunky Dorys kläder, de har fantastiska höstkläder. Sen traskade vi vidare till NK inredning och Ceannis, de har för övrigt underbara väskor till hösten. Vi kikade in på Himla och kände och klämde på de fina lakanen, jag drömde om hur fint dem skulle passa i ett stort murrigt hus i Skåne. Innan jag kan klä mig i hunky dorys kläder måste jag tappa ett par kilo (nåväl ganska många) och innan jag kan bädda med lakan från Himla måste jag ha ett hus i Skåne vid havet på en åker, men det kommer båda delarna! Snart blir det Ernst nu en kopp rabarber thé. Chio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar