måndag 1 augusti 2011

kärleksförklaring till 3 magasin.


Låt mig presentera "tadaa" 3 magasin som ligger i Ystad. Jag blev kär.  jag klämde och kände på allt i butiken. Jag inspirerades av både inredning och kläder. Smyckes hyllan var ju för ljuvlig. Jag fick med mig två armband där i från.. Fina pärlor. Ja hit kommer jag åka varje gång lönen kommer in, eller kanske varje lördag? Helt enkelt vänner ett litet smultronställe i mitt älskade Ystad.


Jag vill äga denna ljuvliga mannen. jag vill ha honom i ett rum dit jag kan gå och prata med han om dagen varit skit eller kanske bra, diskutera kärleksproblem, dricka thé ihop och bara filosofera, yoga tillsammans och bara hänga precis som jag och Johannes kan göra, han får heta Johannes, han känns som en Johannes, en lugn och harmonisk Johannes.

1 kommentar:

  1. Håller med dig, hade också velat ha en sån där liten man. Fick berättat för mig något som fick mig att skratta så tårarna rann, att det betyder tur att kittla Buddha på magen ;)

    SvaraRadera