söndag 31 juli 2011

kärleksförklaring till att jag vill och ska flytta till Malmö.


Hejdå Malmö, Hejdå Skåne. det är sorgligt, men ändå känns det inte så jätte jobbigt, jag har den där känslan "jag kommer tillbaka snart - mycket snart" det känns bra. Sen åker jag fint, i en stor fåtölj med gratis grönt te på första klass. Det är inte så jobbigt, men Skåne är jobbigt att veta att man inte vaknar upp i i morgon. Men min fina Micaela som är på Sverige besök från Berlin står och väntar på mig när jag kliver av tåget och första klass vagnen, hon kommer stå där ny kär med ett pirr i magen och "jag har inte träffat dig på år och dar" känsla, det kommer jag med så det känns fint det med även om det inte är i Skåne och Malmö. Det har varit en fin resa, en mycket fin resa om du undrar, för det gör du väl?

Kärlek och Skåne pussar från första klass med gratis te. / S

1 kommentar: